Ugrás a fő tartalomra

Teljesen egyet tudok ezzel érteni.

Teljesen egyet tudok ezzel érteni. Lásd Google News kártyák a hírhez köthető tartalmak esetén, mikor is beajánl az első találat alá három hírt, ezzel lejjebb tolva az évekig hangolt, tökéletesített találati listát. A Google News nem tartalmaz minden Google-ben amúgy szereplő találatot, csak azt, amit valaha valaki beajánlott a Google felé, és azt a Google arra alkalmasnak találta. Ugyan látszólagos találatot ad egy adott hírre, de közel sem biztos, hogy a kártya a jobb hírforrás az olvasónak. Lehet, hogy a kártyák alatti, amúgy Google News-ban nem szereplő, ami egy kisebb átlagos kijelzőn már a 2nd view-ba esik. Továbbá brand név beíráskor is gyakori a kártya (lásd 444 vagy MNO...), mikor is a user híreket kap szinten, és oda megy, kikerülve a brand fődomainjét. Utána vissza lép a user és elhagyja a rendszert, míg korábban a brand-en maradt. Egyedül a Google News könyvelhet el több kattintást a kihelyezett kártyákon, de se a usereknek, se a hírforrásoknak nem jobb összességében ez a lépés.
http://pcforum.hu/hirek/17250/art-a-fogyasztoknak-es-a-webnek-is-a-google-onzese

Megjegyzések