A rekord profit egyrészt tiszteletet érdemel. Másrészt továbbra is tartom, hogy túlárazottak az Apple termékek, mely mögött nincsen valódi érték, csak profit. Elhitetik ügyesen a vásárlókkal, hogy ott az érték, de az innovációs és mindenféle költség messze alacsonyabb, mint azt az árazás indokolná. A szellemi termék valódi gazdája, a létrehozó éld kitaláló/tervező ember sem kapja meg mind, hiszen profit marad. Nincs ezzel baj(?), ha mindezzel tisztában vagyunk. A legalizált adóelkerülést most nem említeném mélyebben.
http://www.hirstart.hu/site/relocate.php?rssid=1&rsspid=30&ctype=rss&id=10283610&chk=47180ba9237689688c2bee5b4442d997&url=http%3A%2F%2F444.hu%2F2016%2F01%2F27%2Fa-vilagon-valaha-mert-legnagyobb-profitot-szedte-ossze-az-apple-2015-utolso-negyedeveben
http://www.hirstart.hu/site/relocate.php?rssid=1&rsspid=30&ctype=rss&id=10283610&chk=47180ba9237689688c2bee5b4442d997&url=http%3A%2F%2F444.hu%2F2016%2F01%2F27%2Fa-vilagon-valaha-mert-legnagyobb-profitot-szedte-ossze-az-apple-2015-utolso-negyedeveben
Az Apple legjobb terméke nem az iPhone, iPad vagy bármi más fizikai termék, de nem is az iTunes vagy az AppStore. A legnagyobb és legjobban futó Apple termék a marketing, amit művelnek, amivel be tudjak szédíteni aztán sok birkát, aki aztán a jócskán túlárazott terméket megveszi.
VálaszTörlésKíváncsi vagyok rá, lesz-e pár év múlva gazdasági szakokon tanított fogalom a dotcom lufi mellett az Apple lufi.