Ugrás a fő tartalomra

Ez tetszett: :D

Ez tetszett: :D
"ComaLand Texturált kockája is hasbavágott, hihetetlen sebessége van a számolt pixelekhez viszonyítva. Ez sem olyan bonyolult, gyakorlatilag affine map van, ahol elég egy vizszintes sorra kiszámolni hogy hogyan kell olvasni a texturából, utána már csak tologatni kell az olvasás címeit a további sorok kirajzolásához. ez 16 biten nem egyszerű feladat, mert csak 8 bites index regiszterek vannak hozzá és naiv hozzáálással még így is lassú lenne, itt az a trükk hogy csak 6bitx6bit a textúra mérete, ezért +2 bitet be lehet tolni az egyik regiszterbe, az egyik eltolásból, és a címek felső 8 bitjét ezért elég negyed annyiszor (6-2bit = 4bit negyed annyi variáció) buzerálni. Aki megértette jelentkezzen :)"
http://www.scene.hu/2014/11/01/x-2014-magyar-c64-scene-szemevel/

Megjegyzések