Ugrás a fő tartalomra

Lakberendezőre sincsen szükség, halott szakma.

Lakberendezőre sincsen szükség, halott szakma. Vagy mégsem. :) Tény, hogy egyre kézenfekvőbb megoldások és segédeszközök miatt egyre csökken azon területek száma, ahol valódi webdizájn munkát szükséges végezni. A platformok is diverzifikálnak, melyeken a platformgazdák eleve adják a szabályokat. Ahogy manapság már széket sem tervezünk, csak megvesszük a kollekcióhoz illőt az IKEÁban, úgy már a mategrial design is adja magát app fejlesztéskor az adott platformon. Ettől még nem halt meg a webdizájn, csak magasabb szinten foglalkozunk a termékkel, kevésbé kell belemenni ilyen elemekbe.

A 3. rész megfogott; és megindította az agyam. Izgalmas lenne olyan hirdetési platformot fejleszteni, melyben a látogató által általában használt sikeres kinézetek alapján állna össze az oldal és benne a hirdetési forma is, de benne lenne az automata kísérlet a folyamatos és finom hangolásra, hogy ne ragadjon be a látogató egy cluster-be. Csodálkozom, hogy a Google és a Facebook még nem ment el abba az irányba, hogy egyes felületek kinézete ne csak eszközfüggően, hanem felhasználófüggően legyen más kinézetű a dizájnt érintve.
http://mashable.com/2015/07/06/why-web-design-dead/

Megjegyzések