[SOLVED] Idegesítő ez a Pebble app setting menü hiba. Ebben a topikban van használható, de nem teljeskörű workaround. A hivatalos support teljes telefon és óra resetet javasolt, anyjuk picsáját!
https://forums.pebble.com/t/unable-to-access-watchface-settings/21673/33
https://forums.pebble.com/t/unable-to-access-watchface-settings/21673/33
Mi a hiba?
VálaszTörlésTeljes óra Reset még oké, de telefon no way
VálaszTörlésA watchface-ek settings menüi nem töltenek be. Minden más működik.
VálaszTörlésAzt nem lehet a telefonról szerkeszteni?
VálaszTörlésAz appok spéci beállításait nem.
VálaszTörlésDurva. Kizárt, hogy emiatt telefont resetelnék, gondolom óra reset, Pebble app reinstall mar megvolt. Esetleg régebbi verziót apkbol feltölteni?
VálaszTörlésÓra reset volt, Pebble app reinstall nem volt, mert olvastam, hogy nem segít. Részben segített, hogy az egyik watchfacet elmozgattam a Pebble appon belül, és az már állítható, de nem ez a kedvencem, és a kedvencemé továbbra sem állítható. Ha végigolvasod a fórumot, akkor megkímélsz sok választól. ;) :D
VálaszTörlésSancho Vi At megnyitottam a fórumot, két hozzászólást láttam, a vitaindítót nem, utána lescrolloztam, hátha van valami, majd vissza és akkor láttam, hogy a lap tetején egyesével tölti be a hozzászólásokat ha visszafelé szeretnék haladni. Ezen a ponton becsuktam.
VálaszTörlésMindig is utáltam a fórumokat :)
:D Ez az oldal úgynevezett endless scrolling technikával készült, azaz a lefelé tekerés hatására új oldalt nyit (értsd változik az url), így ahol tartasz, azt elküldve linkben oda ugrik a nézet, ahol az eredeti olvasó is éppen járt. Ezt nem láttam mobilon, így fel sem merült bennem, hogy nem a topik elejétől linkel.
VálaszTörlésSancho Vi At és persze a jobb alsó sarokban is van navigációs gomb, amivel rögtön topik tetejére lehetett ugrani, csak az ronda volt és ezért nem nyomtam meg. Hiába, a userek mindig racionálisan döntenek.
VálaszTörlésHogy ontopic is legyek, megnéztem, nálam is ez a hiba, csak a gyári appoknál van Settings. Viszont jött egy update is, remélem megoldja. Installáció indul!
Az update nem oldotta meg...
VálaszTörlésSancho Vi At nálam sem, írtam a supportnak, baromira remélem, hogy iszonyú hamar javítják.
VálaszTörlésSzerintem az androidos Pebble app-ot kellene javítani.
Plusz adtam egy egycsillagos Play Store értékelést, remélem automatikusan monitorozzák. Más is írja ezt a hibát.
Elárulom, ez a forma levél fog jönni:
VálaszTörlésThis error will usually be resolved by disconnecting the pairing between your phone and your Pebble by shutting down both devices.
Boot both devices back up, re-pair and you should be reset.
Sancho Vi At lehet, azért is adtam az 1 csillagos értékelést, hogy jelezzem, a probléma nem ilyen egyszerű és vegyék komolyabban.
VálaszTörlésA fórumokat olvasva ez egy régi probléma, és ahogy nézem, egyre több usernél jelentkezik, de a gyártó kurvára nem érti. A linkelt topikban még Pebble app fejlesztő is debugolt, és elküldte a gyártónak, írta. De semmi még...
VálaszTörlésSancho Vi At Redditen is írják, upvoteoltam a visibility miatt, ott ezt javasolta support:
VálaszTörlésGo to System Settings on the phone Apps or App Manager
Select Settings gear in top-right.
Select Draw over other apps
Enable the Pebble app.
Én megpróbáltam, de nálam nincs a listán.
https://en.reddit.com/r/pebble/comments/52qm16/my_watchface_settings_are_broken/
Valami hasonló menü van a Huawei-eken is, de ott nincsen a Pebble app.
VálaszTörlésAz új szoftver frissítés javította a hibát nálam.😀
VálaszTörléshttp://www.sancho.hu/files/blog/sanchoplus/57/0a/70/570a70a81e28b245c6002f37d13d06e5.png