A legnagyobb probléma az ember lesz, nem az automatika.
Originally shared by Tamás Nagy
Helyes! Ennek sokkal több haszna van a jövőt nézve, mint a stadionoknak.
http://www.napi.hu/magyar_gazdasag/nemsokara_olyat_lathatunk_a_magyar_utakon_amit_meg_soha.626912.html
Originally shared by Tamás Nagy
Helyes! Ennek sokkal több haszna van a jövőt nézve, mint a stadionoknak.
http://www.napi.hu/magyar_gazdasag/nemsokara_olyat_lathatunk_a_magyar_utakon_amit_meg_soha.626912.html
Kezdetben megelégednék a 2x 3 sávos használható autópályának is. Ha nincs sávszélesség a robot is csak 4 óra alatt lesz Budapestből Hegyeshalomba:)
VálaszTörlésElég lehet a sáv, ha a tempót nem az ember diktálja, hanem az összehangolt MI.
VálaszTörlésAzért internetezünk pl ma 64 kbs helyett 30 mbs sávszélességgel?
VálaszTörlésA modemes időkhöz képest az adattömörítés technológiája is sokat változott, multiplex és egyebek. A processzor technológia frekvencia növekedése is megtorpant (ezt szívta be aa Microsoft a Vista tervezésekor). A forgalomautomatizálás sokat fog lendíteni ezen. Ha megjelennek az egyszerű robotautó-bérlések, ha egy autóba nem egy ember ül csak, ha egy emelkedőn nem lassul be a bénák miatt a tempó, stb... Ezek sokat számítanak.
VálaszTörlésA "Hajnalban olcsóban juthat le a Balatonra!" automatikus robotautó-bérlésre ösztönző reklámok is sokat fognak számítani.
VálaszTörlés